ZOHO CRM

2014.01.05. 20:24

Gyöngyszemre leltem ma. Először egy banner volt az, ami felkeltette az érdeklődésem, ugyanis szerepelt benne egy szó, amit én nagyon szeretek használni hirdetésekben. A "love" szócska főleg b2b promóciókban üt nagyon, ott tud leginkább kitűnni. Egy hirdetésnek tizedmásodpercei vannak ugyanis, hogy átüsse az ingerküszöböt, így a döntés nagy része tudat alatt, erős érzelmi befolyás alatt alakul ki. Érdemes hát tudatosan hatni az érzelmekre, hogy javítsuk az esélyeinket. Hasonlítsuk csak össze az alábbi két hirdetést! 

Try LandCutter Pro today!
www.landcutter.com/testdrive
Get the 10% discount coupon.
Sign up for a free test-drive today!

Enjoy mowing with LandCutter Pro!
www.landcutter.com/lovethegrass
Sign up for a delightsome test-drive.
We love the grass. Join us today!

Erről majd írok valamikor, de most inkább nem kalandozok el, mert kihül a vacsorám. Visszatérve a témához, a mi hirdetésünk nem fűnyírót, hanem egy CRM rendszert kínált. Amit imádni fogunk. Szóval, emiatt kattintottam a bannerre, és jutottam el a landing page-re, ahol sajnos nem utaltak vissza a beígért szerelemre, pedig a teljes élményhez jó lett volna. Ettől függetlenül nagyon szépen félépített, letisztult oldalon találtam magam egyetlen call-to-actionnel, ahol beregisztrálhattam egy ingyenes próbaverzióra.

Screen Shot 2013-09-26 at 18.19.01.png

A teljes rendszer percek alatt lenyűgözött. Egyszerű, kézreálló, logikus és szép. Azt gondolom, hogy rengeteg hazai kisvállalkozásnak lenne pontosan erre szüksége. (Ha túllépünk azon, hogy a magyar nyelv nem támogatott.) A funkcionalitás már-már zavarbaejtő, hiszen a CRM modulon kívűl a marketing,  a support, a HR és a pénzügy is megtalálja a megfelelő eszközöket. Látszik, hogy egy tipikus amerikai kisvállalkozás Magyarországon már középvállalat is lehetne.

Ugyanis a ZOHO kimondottan a kisvállalatokat célozza meg. Ennek megfelelően bár a megoldás szinte minden vállalati funkciót lefed, korlátozottak a képességei. Ami ebben a kategóriában  szerintem kifejezetten erény. A kisebb cégek számára egy végtelenségig testreszabható rendszer azt is jelenti, hogy implementálható bele mindaz a káosz, amit évek fáradságos munkájával kialakítottak. A kevesebb ez esetben is határozottan több, hiszen a korlátok vezetik a kezet, segítik kialakítani a megfelelő folyamatokat azáltal, hogy az agymenéseket nem támogatják.

Ízelítőnek némi árinformáció:

- Az alapnak tekinthető CRM modul 12 USD-től indul userenként, pontosabban 0-tól, mert ingyenes verzió is elérhető. Gazdagabb funkcionalitással van még egy 20 és egy 35 dolláros csomag is.

- A marketing kampány modul 6 USD-nél indul, amiért 250 levelet küldhetünk havonta. Ezer levél 22 USD, tízezer 150 USD, százezer 750 USD havonta. A tipikus hazai igényekre tehát szinte ingyen van.

A ZOHO leginkább egy belépő szintű Salesforce.com rendszerhez hasonítható sok-sok add-on-nal felturbózva. Ott azonban nagyon kilóg a lóláb, hogy egy komplex megoldás van lebutítva. Bár nekem az SFDC személyes favoritom, azt kell mondjam, hogy egyszerűbb sales folyamatok támogatására, olyan szervezetekben, ahol nincs meg a kellő szakértelem, inkább a ZOHO-t ajánlanám.
Ha valaki éles használatban is találkozott már a ZOHO-val, megköszönöm, ha beszámolna róla valamilyen formában. Lehet levél vagy akár komment is.

Szólj hozzá!

Címkék: zoho crm

A bejegyzés trackback címe:

https://pontkom.blog.hu/api/trackback/id/tr355535058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása