Álmaim péksége egyelőre csak az álmaimban létezik

2014.01.17. 10:00

Screen Shot 2014-01-17 at 9.59.04.png

Az előbb jöttem ki a Príma Péktől itt az irodaház szomszédságában. Már megint nem volt szendvics. Csak néhányat készítenek reggelente, amennyi biztosan elfogy. Ha megvárom készítenek nekem egyet. Öt perc. Nem, köszi, sajnos rohanok.

Már amikor kijöttem, akkor jutott eszembe, hogy valóban, már többször láttam estefelé féláron kínált maradék szendvicseket a pultban. Magamból kiindulva azért lehet hektikus a kereslet szendvicsre, mert itthon még csak szokjuk az 500-600 forintos szendvicsárakat, és könnyen elcsábulunk a frissen sült kétszázforintos kakaóscsigával.

Szeretnék egy pékséget, ahol minden nap megcsinálják nekem a kedvenc szendvicsem reggel 9-re. Ki is fizetném előre az egész hetet, ha esetleg kapnék valami kedvezményt. Nem kell féláron, de majdnem. (Előbb-utóbb meg kell írnom azt a posztot a kedvezményekről.) Törzsvásárló szeretnék lenni! Szerintem mindenkinek megérné.

Egy tízórais papírzacskót látok magam előtt a nevemmel, benne sonkás-sajtos-tojásos szendvics és egy ajándék alma. Előre is köszönöm!

Szólj hozzá!

Címkék: kedvezmény pék büfé szendvics törzsvásárló Príma pék

A bejegyzés trackback címe:

https://pontkom.blog.hu/api/trackback/id/tr435762453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása